Mika Hyvönen vauhdittamaan Roidun kasvua

Asiakaskokemus

Mika Hyvönen on aloittanut Roidu Oy:n toimitusjohtajana syyskuussa 2022. Mikan aikaisempi vahva työkokemus myynnin, digitaalisen markkinoinnin ja liiketoimintajohtamisen parissa sopivat hyvin yhteen Roidun kasvusuunnitelmien kanssa. Roidu tunnetaan monikanavaisesta asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen mittaamisesta.

Usko Roidun kasvupotentiaaliin ja liiketoiminnan kehittäminen saivat Mikan innostumaan tehtävästä. ”Asiakas- ja henkilöstökokemus ovat ajankohtaisia teemoja, joihin keskittymällä yhtiön kasvu ja kehitys jatkuvat vahvoina sekä antavat turvaa kovassa kilpailussa niin asiakkaista kuin työntekijöistäkin. Päätöksenteon tueksi liiketoiminnan johto tarvitsee muokattavissa olevia kokemustiedon raportteja ja mittareita, jotka auttavat tiedolla johtamisessa ja tietoon perustuvien päätösten tekemisessä”.

Suomalaisella Roidulla on 15 vuoden aikana kehitetyt, markkinoiden parhaat asiakas- ja henkilöstökokemuksen johtamisen työkalut, jotka saavat asiakaskokemuksen uudelle tasolle sekä kehittävät työnantajamielikuvaa potentiaalisten uusien työntekijöiden houkuttelemisessa. Roidun tarjoamat ratkaisut ovat räätälöitävissä ja otettavissa helposti osaksi asiakaskokemus- ja henkilöstöjohtamisen kokonaisratkaisua.

Kasvun lisäksi Mika näkee myös henkilöstön tyytyväisyyden tärkeänä teemana. ”Henkilöstökokemukseen panostaminen auttaa nostamaan yhtiön asiakaskokemuksen uudelle tasolle sekä työnantajamielikuvan kehittämisessä. Me Roidulla panostamme henkilöstön viihtyvyyteen ja hyvinvoinnista huolehtimiseen. Roidulaisten välittävä ja asiakaslähtöinen asenne saavat asiakkaamme luottamaan meihin.”

Toivotamme Mikalle onnea ja menestystä uuteen tehtävään!